Avatar billede kasperwood Nybegynder
21. juni 2010 - 17:07 Der er 1 kommentar

Programmør søges til integration af EasyBiz i Joomla

Jeg ønsker at kunne tilbyde Dankort-betaling på mit website.

Jeg arbejder med IT-support, så der er ikke deciderede produkter, der skal sælges.

Det nemmeste er, hvis jeg har mulighed for at oprette en ordre til betaling, og derefter sende et direkte link til kunden. Linket åbner så et betalingsvindue på den pågældende ordre med det pågældende beløb.

Alternativt skal kunden selv angive beløbet, der skal betales.
Avatar billede outsoft Nybegynder
21. juni 2010 - 23:42 #1
Hej Kasper!
Du kan skrive en mail til mig på martin(snabel-a)outsoft.dk, eller gå ind på www.outsoft.dk og skriv der fra - så kan jeg helt sikkert hjælpe dig...
Vi må bare lige snakke lidt mere om hvad du gerne vil have...

Hilsen Martin fra outsoft.dk