Avatar billede Larsik Nybegynder
20. juni 2010 - 17:38 Der er 4 kommentarer

Ønsker at lære ,hvordan man laver en hjemmeside med login

Hej
Findes der en nem måde at lave en hjemmesie lige som ARTO og Facebook, hvor hver især kan login og bruge den ?
Avatar billede coderdk Praktikant
20. juni 2010 - 18:17 #1
Du kunne læse en tutorial om PHP, f.eks. http://www.php5-tutorial.com/ eller andre som Google kender :)
Avatar billede DanielXavier Nybegynder
20. juni 2010 - 21:47 #2
ja det findes... Men ved du intet om det at bygge hjemmesider, er der ufattelig lang vej, til arto og facebook.
Avatar billede coderdk Praktikant
20. juni 2010 - 22:21 #3
Yep, men alle starter et sted - og det er ok at starte med HTML og PHP fra begyndelsen, på én gang ;)
Avatar billede xaque Nybegynder
22. juni 2010 - 11:41 #4
At starte med html/Css og php ville være vejen frem men du kan også gå igang med noget nemmere hvis du ikke vil lære at lave alt fra bunden selv om det kan være ret sjovt
men du kan feks bruge joomla og så installere de komponenter du skal bruge