Avatar billede thomasmyg Nybegynder
14. juni 2010 - 18:52 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

subsite

Hvordan er det den bedste måde at oprette et subsite IIS? Jeg køre ISS på windows server 2003.
Avatar billede jokkejensen Novice
14. juni 2010 - 18:53 #1
Opret en virtuel folder.

Jeg foretrækker dog at oprette endnu et website med et subdomæne.

/J
Avatar billede thomasmyg Nybegynder
14. juni 2010 - 18:57 #2
Og der ikke nogen komplikationer ved at oprette et virtuelt directory?
Avatar billede jokkejensen Novice
14. juni 2010 - 19:17 #3
Øhhh måske det var lettere hvis du fortalte om du stødte på nogen, men ellers nej, det er bare højreklikke og tilføje et vir dir.

/J
Avatar billede jokkejensen Novice
14. juni 2010 - 19:18 #4
hvad er hensigten, formålet ? - hvad ønsker du at gøre ?

At have 2 websites giver dig ex 2x app pool at arbejde med..
Avatar billede thomasmyg Nybegynder
14. juni 2010 - 19:44 #5
Jeg er ikke stødt på nogen problemer, endnu. Mne jeg hoster et par hjemmesider og nogen af dem har subsites og deruder over har jeg mit eget site som har en del subsite og det vil nok være lettere og overskue hvilke subsites der høre til hvor når de er inde under det site de er sub til.

Så formålet er at ryde lidt op på min webserver.
Avatar billede thomasmyg Nybegynder
15. juni 2010 - 00:31 #6
Tak for svaret Jokke, det var det jeg ville høre, men du må gerne svare på mit sidste indlæg, jeg er nemlig stadig nysgerrig efter og høre hvad den optimale løsning ville være.
Avatar billede thomasmyg Nybegynder
18. juni 2010 - 11:08 #7
Det virker ikke helt som jeg gerne vil ha' det, det med at oprette et virtuelt directory.

Et virtuelt directory opretter bare et site som ligger efter hovedsitet, altså www.default site.dk/subsite og det jeg gerne vil er http://subsite.default site.dk. Kan det kun lade sig gøre ved at oprette et helt nyt site?