Avatar billede Laugesen1 Mester
08. juni 2010 - 22:13 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Bluetooth mus

Jeg har købt en mus der bruger bluetooth i stedet for USB, men jeg kan ikke få min computer til at få kontakt til musen. jeg har ikke stor erfaring med bluetooth. jeg bruger XP. Er der nogen der har et godt råd?
Avatar billede Poko1 Ekspert
08. juni 2010 - 23:37 #1
Har du en  bluetooht dongle eller hvodan har du tænkt dig at tilslutte den der skal også instaleres driver software
Avatar billede Grumpy_dk Nybegynder
09. juni 2010 - 08:34 #2
Hej

Hvis din computer er en stationær computer, er der en relativ stor sandsynlighed for, at den ikke har indbygget bluetooth.
Hvis det er tilfældet, kan du f.eks. købe en sådan en USB dongle, der giver computeren mulighed for at tilslutte tilbehør (herunder også bluetooth mus) til computeren:
http://www.shg.dk/Bluetooth-USB-Adapter/DeZen-Bluetooth-USB-Adapter-2147400.html&ref=edbpriser

Er din computer en bærbar computer, kan bluetooth signalet være slukket som standard, hvilket gør, at det lige skal tændes, inden du kan tilslutte musen.

Hvilken computer har du - type (bærbar el. stationær) og eventuelt hvilket mærke og model?