Avatar billede nanders Nybegynder
03. juni 2010 - 20:55 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

iPad fra Tyskland

Kære Eksperter,

Hvis man køber en Ipad i Flensborg:

1. Kan man da få engelsk OS på den eller er den præinstalleret tysk?
2. Vil man senere kunne ændre sproget til dansk?
3. Vil man senere kunne hente dansk tastatur til den - æ,ø & å ?
4. Vil den være dækket af garanti så rep. kan udføres i en dansk apple butik?
5. De versioner de sælger nu, har de multitasking eller er den fkt. ikke kommet endnu?

VH.

nanders
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. juni 2010 - 21:13 #1
multitasking = multitouch?
Avatar billede Uranhj0rt Nybegynder
06. juli 2010 - 11:15 #2
den danske version af styresystemet kommer når iPad kommer til Danmark og der mener jeg godt du kan hente det. Garanti og alt så noget har jeg ingen forstand på. Multitasking kommer når ios 4 (ny version af styresystemet) kommer til iPad'en: http://maczonen.dk/2010/06/29/ios-4-til-ipad-f%C3%B8rst-til-november/
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. juli 2010 - 13:23 #3
nanders - følg lidt med her!!!
Avatar billede nanders Nybegynder
25. september 2010 - 23:51 #4
Uranhj0rt, du maa gerne sense er svar
Avatar billede Uranhj0rt Nybegynder
26. september 2010 - 10:03 #5
nanders: forstår ikke hvad du mener ???
Avatar billede Uranhj0rt Nybegynder
26. september 2010 - 17:36 #6
den danske version af styresystemet kommer når iPad kommer til Danmark og der mener jeg godt du kan hente det. Garanti og alt så noget har jeg ingen forstand på. Multitasking kommer når ios 4 (ny version af styresystemet) kommer til iPad'en: http://maczonen.dk/2010/06/29/ios-4-til-ipad-f%C3%B8rst-til-november/