Avatar billede gammelgaard_mink Nybegynder
01. juni 2010 - 21:48 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Yahoo sprog instillinger

Hej Eksperten.

Jeg har forsøgt at oprette en email ved Yahoo og det går osse fint med at oprette den, men mens jeg opretter den, er det hele på engelsk og email'en bliver oprettet, som var jeg engelsk.
Hvorfor?
Hvordan får jeg den til at blive dansk igen?

Mvh. //Gammelgaard
01. juni 2010 - 21:57 #1
PS: Er det fordi du MEGET gerne vil bruge Yahoo Webmail ? Vil mere anbefale GMAIL hvis det endelig skal være ...
Yahoo er meget USA'sk - jeg mener at WebMail delen kun er på US sprog...

---

PS[2]: Du bør/skal følge op på dine tidligere spørgsmål -> http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/gammelgaard_mink (Dem der ikke er grønne...)
Avatar billede Vandreren Novice
01. juni 2010 - 23:52 #2
Der vælges engelsk, fordi den danske version af Yahoo Mail stort set er nedlagt. Det, som er tilbage af den danske version, er lagt ind under den iriske Yahoo.

Sproget kan nemt ændres til dansk.
Avatar billede gammelgaard_mink Nybegynder
02. juni 2010 - 22:40 #3
#1 Havde jeg fulstændig glemt, kigger dem lige igennem.

#2 Okay, tak for info :)
Avatar billede Vandreren Novice
02. juni 2010 - 23:17 #4
Tak for points. Jeg er positivt overrasket. :)

Lad mig lige forklare hvordan man ændrer sproget til dansk:

1. Log ind på din Yahoo Mail-konto.

2. I øverste højre hjørne står der "Welcome, [username] | Sign Out | Help", hvor [username] er dit brugernavn, f.eks. Gammelgaard  eller hvad du nu har valgt ved oprettelse. Klik på dit brugernavn dér.

3. Du vil blive bedt om at indtaste din adgangskode igen.

4. Siden med "Account Information" kommer frem.

5. Det næst-nederste punkt hedder "Set language, site, and time zone". Klik på det link.

6. Vælg "Yahoo! Danmark" og Vesteuropa eller Paris som tidszone.

7. Klik på knappen Save - eller Gem, da sproget på siden muligvis allerede er blevet ændret til dansk. Ændringerne vil ikke være permanente, før der klikkes på den knap.
Avatar billede gammelgaard_mink Nybegynder
27. juni 2010 - 19:56 #5
#4 Jeg siger tak!