Avatar billede Slettet bruger
01. juni 2010 - 19:55 Der er 1 løsning

En side der loader en anden

Hey...

Jeg har lavet en side hvor jeg includer indholdet i midten via
php, det skifter så alt efter hvad link du klikker på, selvfølgelig.

Nu er jeg så igang med at lave en funktion til at kunne slette beskeder fra databasen, som så er beskyttet af et login.

Når man logger ind kommer dukker der to links op nede i bunden.

De bliver skjult/vist af en if(isset()) betingelse.
Når man så trykker på "log ud" skifter det include'et indhold i midten til en php side med følgende indhold.

<?php
session_destroy();
?>

Desværre forsvinder mine to admins links nede i bunden ikke før der bliver trykket på et eller andet link.

Så jeg tænkte at det kunne løses ved at få siden til at loade
noget andet, f.eks index.php, lige efter min logud.php. Men hvordan?
Jeg har prøvet at løse det vha php, og JS. Begge sprog er jeg ny til.

På forhånd tak for hjælpen.
Avatar billede Slettet bruger
02. juni 2010 - 09:51 #1
Jeg har fixet det.

Det var en fejl 40 der gjorde at header('location: lala') ik virkede...