Avatar billede danjhb Novice
28. maj 2010 - 11:10 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Access Point

Jeg skal bruge PC i min garage som ligger 20 m fra vores bolig.
Jeg har trådløst netværk (Belkin N1) i boligen som af gode grunde ikke dækker vores garage.

Hvordan får jeg installeret noget trådløst i min garage?

Hvad skal jeg bruge?
Avatar billede aners Nybegynder
28. maj 2010 - 11:15 #1
Tilslut kabel til din router i boligen, træk det ud i garagen og tilslut et nyt accesspoint derude.
Avatar billede snyg66 Nybegynder
29. maj 2010 - 11:00 #2
Hejsa
1.
Sæt din router så højt som muligt, da den dækker et større område.
2.
køb en antenne forstærker.
3.
Du kan samtidig købe en bridge og SW, så har du mulighed for flere tilslutninger i din garage.

mvh
Søren