Avatar billede kluq Nybegynder
27. maj 2010 - 22:13 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Proceslinjen driller

Hej eksperter

Jeg har lige geninstalleret min computer og har derfor installeret alle mine programmer igen. Problemet er når jeg trykker på "exit / x" på skype, så forsvinder den ikke fra proceslinjen .. Den er i minibaren ved uret men forsvinder aldrig fra selve bjælken ..

nogen som har samme problem som eventuelt har fundet en løsning?

/Andreas
27. maj 2010 - 22:39 #1
Under alle omstændigheder så gi' altid info om:
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Avatar billede Poko1 Ekspert
27. maj 2010 - 22:51 #2
Gå til kør skriv msconfig  fjern fluebenet ved skype tryk anvend og genstart og den er fjernet
Avatar billede Poko1 Ekspert
27. maj 2010 - 22:52 #3
Gå til kør skriv msconfig  under fanen start fjern fluebenet ved skype tryk anvend og genstart og den er fjernet
Avatar billede kluq Nybegynder
27. maj 2010 - 23:14 #4
Poko1

Der er ikke noget skype derinde :s
Avatar billede Poko1 Ekspert
27. maj 2010 - 23:24 #5
Hvis den er i højre side ved uret så er den der helt sikkert
http://img52.imageshack.us/img52/3555/skype.gif
Avatar billede Poko1 Ekspert
27. maj 2010 - 23:35 #6
I øvrigt som du kan se har jeg kun flueben ved skype og mit antivirusprogram hvilket giver en hurtigere opstart og skype fordi jeg bruger den konstant
Avatar billede kluq Nybegynder
27. maj 2010 - 23:39 #7
Mit problem er jo at windows ikke forstår at den skal fjernes fra proceslinjen og ned til start (ved uret) :s
Avatar billede Poko1 Ekspert
27. maj 2010 - 23:48 #8
Er dt fordi du har sat den til at starte op sammen med windovs så fjern fluebenet her.
http://img413.imageshack.us/img413/3121/skype2.gif
Avatar billede kluq Nybegynder
28. maj 2010 - 00:27 #9
http://de-uduelige.teamsports.dk/images/billede.png

Problemet er igen at skype er både i proceslinjen OG START nede ved uret ..

Når jeg så vil lukke skype (minimere det) så forsvinder det ikke fra proceslinjen, men bliver selvom det burde forsvinde ned til uret :s
Avatar billede Poko1 Ekspert
28. maj 2010 - 00:41 #10
Så vidt jeg kan se kører du Win7 her skal du højreklikke på skype og trykke frigør fra processlinien her kan du se hvordan jeg kører jeg højreklikker bare på skype og luk program
http://img193.imageshack.us/img193/249/screenshotpoko.jpg
Avatar billede kluq Nybegynder
28. maj 2010 - 01:55 #11
Det har jeg også forsøgt ..
Alle andre programmer fungere fint som de skal ..

Skype gider bare ikke minimeres :s
Avatar billede kluq Nybegynder
28. maj 2010 - 01:57 #12
Jeg har fundet fejlen nu :)

Fejlen lå i at jeg havde sat flueben inde i skype instillinger ved "hvis skype på værktøjslinien, mens jeg er online" :)

Jeg takker for hjælpen :)
Skriv et svar og du skal få point for den ellers fine hjælp :)
Avatar billede Poko1 Ekspert
28. maj 2010 - 07:38 #13
OK :-)