Avatar billede sorteuffe Nybegynder
25. maj 2010 - 18:54 Der er 5 kommentarer

WinXP - keyboardfejl ved login

Hej,

Vi har et problem med winXp hvor vi har 2 users.

Når den ene logger ind bliver nogen af tasterne på keyboarded korupt, dvs kommer med #¤1&/ tegn osv på nogen af tasterne. Men dette sker kun på den ene brugerkonto.

nogen idè om hvordan det kan afhjælpes

Tak,

Thore
25. maj 2010 - 19:10 #1
* Bærbar
eller
* Stationær (med løst tastatur)
???
Avatar billede EmilAnd Nybegynder
25. maj 2010 - 19:39 #2
Kunne du have kommet til at sætte USA keyboard indstillinger til?
Tjek sproget nede i højre hjørner, det er to bogstaver :)
Avatar billede ImIntoTech Nybegynder
25. maj 2010 - 20:42 #3
Ja, du har formentlig 2 sprog installeret på brugeren, hvor tastaturet ikke virker: Åbn kontrolpanele -> find regionalindstillinger/landeindstillinger: Hvis du har både dansk og engelsk installeret så slet det engelske sprog. Så vil dit problem være løst.
Avatar billede EmilAnd Nybegynder
25. maj 2010 - 21:23 #4
Du kan også klikke på de 2 bogstaver nede i højre hjørne, EN eller hvad der står og ændre det til DA :)
25. maj 2010 - 21:50 #5
[Shift] [Alt]
Skifter mellem instalerede tastatursprog - typisk DK <-> US