Avatar billede rix Praktikant
25. maj 2010 - 02:57 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

fri wephotel

hej jeg har brugt dinhost som wep hotel men de har vaglt at lukke ned om en måned og da min økonomi er (meget) rød ser jeg ikke anden udvej end en fri wephotel men en simpel søgning på google giver en million af forslag og ingen virker for mig så hvis i kender en som er nem at bruge og som indholder

ingen reklame
php
MySQL

så kan i da bare komme med en link så skal jeg nok se på det
Avatar billede craditec_com Nybegynder
25. maj 2010 - 07:14 #1
www.craditec.com

eller du kan bare kontakte mig, så vil jeg da gerne tilbyde dig det, men med sub-domæne
Avatar billede gadensgaard Nybegynder
25. maj 2010 - 08:59 #2
Avatar billede michaelkjaersgaard Nybegynder
30. maj 2010 - 18:03 #3
Jeg har samlet en oversigt over de danske, gratis, reklamefri webhoteller der virker - se listen på http://gratishotel.dk
Avatar billede larsmeyer Nybegynder
09. juni 2010 - 18:37 #4
http://www.dserver.dk/ tilbyder gratis hosting, og det virker fint. (men bemærk at man med gratis hosts aldrig ved om de findes forevigt, men er det ikke så vigtigt for dig, så brug dem blot og sørge for at have backup :) )

Jeg har fx dette site kørende der nu som test, og det spiller fint med wordpress og mysql på: http://www.cm-system.dk/
Avatar billede michaelkjaersgaard Nybegynder
09. juni 2010 - 19:03 #5
larsmeyer: DServer er begyndt at tage penge (dog et meget beskedent beløb) for at oprette webhotel
Avatar billede larsmeyer Nybegynder
09. juni 2010 - 19:09 #6
ah ja okay det kan jeg se, men så vil jeg bare glæde mig over at jeg har det gratis lidt endnu :)

Jeg kan se at de tager 15 kr. årligt nu for det mindste produkt, det er så også til at leve med, indtil videre kører det helt fin og jeg har været meget positivt overrasket over deres support (hvilket man ikke forventer meget af når det er superbilligt / gratis).

Jeg har dog ikke mange års erfaring hos dem, da det såvidt jeg ved er relativt nyt, men indtil videre kører det godt, så jeg ville ikke selv være bange for at købe et hotel til 15 kr årligt hos dem, hvis jeg stod og skulle bruge et billigt website.