Avatar billede craditec_com Nybegynder
24. maj 2010 - 00:24 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Fjern søge boks i e107...Hvorda?

Hej alle experter jeg har hostet en side for en kunde, med cms systemet e107, og det er jo super, men der er bare et lille problem... Der sidder en søgeboks i toppen af siden som selfølgelig er en god funktion, men min kunde vil meget gerne have den fjernet. Jeg har kigget hele admin delen igennem for at se om jeg kunne fjerne den via det, men det kunne jeg ikke. Så tænkte jeg at den eneste måde var at rode i filerne (PHP Filerne). Jeg er ok god til det men kunne bare ikke se hvad jeg skulle for at fjerne den... Så det er det i experter kommer ind i billedet.

PS. Håber i kan hjælpe og det haster, 50 point til den der giver et super svar.

http://www.hotelpassion.craditec.com
http://www.craditec.com
Avatar billede zips Juniormester
24. maj 2010 - 12:26 #1
I filen theme.php skal du finde dette og slette det.

<span id="search-top" class="icon">'.LAN_THEME_12.'</span>
        {SEARCH}
Avatar billede craditec_com Nybegynder
24. maj 2010 - 23:51 #2
Det virker ikke ordentligt, hele menuen bliver også slettet.

Craditec.com
Avatar billede zips Juniormester
25. maj 2010 - 00:16 #3
Koden jeg skrev er beregnet til Hotelpassion e107 themes Aloy og ikke til Craditec.com
Avatar billede craditec_com Nybegynder
25. maj 2010 - 07:08 #4
Ja det ved jeg, men det virker stadig ikke ordentligt.
Avatar billede zips Juniormester
25. maj 2010 - 10:11 #5
Her er min test side http://zips.be/e107 hvor jeg har fjernet søgeboksen i themes Aloy ved at fjerne den kode jeg skrev i #1
Avatar billede craditec_com Nybegynder
25. maj 2010 - 13:56 #6
Tak, Jeg prøvede en gang til og så virkede det. Tak for din store hjælp.

Læg lige et svar, så du kan få dine velfortjente point
Avatar billede zips Juniormester
25. maj 2010 - 14:47 #7
Her er et svar :-)