Avatar billede gulbaek Nybegynder
21. maj 2010 - 11:37 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Flytte .net domæne, men webhotel vil ikke udlevere EPP Transfer kode

Hej

Hvad kan man gøre når man gentagende gange har skrevet mail og ringet til ens webhotel for at få udleveret EPP Transfer koden, men de svare ikke tilbage på ens mail og får man fat i dem over telefonen, så lover de bare at de nok skal sende den, men der sker selvfølgelig intet. Fra idag af får man også blot fat i en telefonsvare.

Det drejer sig om domænet gulbaek.net Jeg står selvfølgelig som ejer af domænet.
Kan man ikke selv skaffe den EPP Transfer kode?
Avatar billede leif Seniormester
21. maj 2010 - 13:58 #1
Hvis match2web.dk ikke vil udlevere din EPP kode så kontakt RRPProxy på support@rrpproxy.net
Avatar billede gulbaek Nybegynder
21. maj 2010 - 15:15 #2
Det lykkes mig at komme i kontakt med dem, og efter noget brok har jeg da også fået en EPP kode tilsendt på mail, nu håber jeg bare at den virker.
Men tak for det hurtige svar, vil benytte mig af den email hvis EPP koden ikke virker. For er helt færdig med Match2Web.dk

Men du må meget gerne smide et svar.
Avatar billede leif Seniormester
21. maj 2010 - 16:25 #3
Det vil jeg så gøre, emailen er til dem som match2web har brugt ifb. med registrering af domænet.