Avatar billede dytti Novice
20. maj 2010 - 08:15 Der er 1 løsning

Dreamveawer opfører sig mærkeligt

Dreamveawer er begyndt at opfører sig underligt.
Den har fungeret upåklageligt i mange år, men er nu begyndt at lave mærkelige ting.

Jeg har afindstalleret, og genindstalleret uden at det har ændret noget.

Her er problemerne:

1.jeg har en folder, som indeholder nogle php, javascript, og shockwawe filer. Hvis jeg åbner et par af php filerne i DW, får jeg denne fejlmeddelelse:
"Dreamweaver has encountered a fatal exeption. Dreamweaver will now terminate."

Det mærkelige er, at det er kun når jeg åbner filer fra den folder. alle andre foldere som indeholder samme typer filer, fungere glimrende.

2. Pludselig er der mærkelige tegn i nogle af filerne.
Se f.eks denne tekst: Upload ikke tilladt!
For at uploade musik til onlinedj.dk, skal du:
1. Vå±¥ oprettet som bruger.
2. Have brugerlevel 5.

Du er i 䡬ikket enten:
Ikke logget ind.
Gå²´.
Brugerlevel 1.

Er du i 䡬ikket logget ind med brugerlevel 1,
kan du selv opgradere dig til level 5.

Dette gä± ved at g㟩nd i:
"min Konto" - "Rediger Konto"

Jeg skal lige sige, at filer og foldere som det drejer sig om, kommer fra denne side: http://www.uploadify.com/demo/

Nogen der kan komme med et bud på problemet?

Lige til sidst:
Jeg har prøvet at hente PhPDesigner7.
Den laver ikke problemer når jeg åbner filer fra den pågældende folder.
Avatar billede dytti Novice
17. september 2010 - 08:21 #1
Lukket