Avatar billede Svane55 Nybegynder
17. maj 2010 - 19:06 Der er 1 kommentar og
1 løsning

IIS 6 og 7 , asp.net sider og Konvertering

Jeg har et hosted webhotel hvor serveren kører .net 4.0 i integrated mode.

Jeg kan ikke få mine sider (selv de  meget simple)lavet i VS 2010 Ultimate til at virke på denne server.

De sider jeg laver i .net 3.5 fungerer fint på denne server

Min egen maskine, hvor siderne udvikles på, er en win 7 pro med IIS 6

Jeg er meget på bar bund mht. hvordan jeg får dette til at virke og hvor jeg skal ændre på noget - i web.config, på min egen maskine, hos udbyderen, eller om det ikke har noget med IIS at gøre, men noget andet.

Nogle ideer?
Avatar billede winners79 Nybegynder
25. maj 2010 - 12:58 #1
Der er to settings i IIS der skal ændre for at få .NET 4.0 til at virke:

Under Extensions skal .NET 4.0 vælges og sættes til "Allow".

Desuden skal .NET 4.0 vælges under webstedets settings, dette kan også ændres i web.config.
Avatar billede Svane55 Nybegynder
25. maj 2010 - 20:27 #2
Tak,

Men det var et problem hos hosten, jeg skrev til dem og de ændrede et eller andet, og det kom til at virke.

Glemte at lukke denne tråd.