Avatar billede muratkaya9 Novice
09. maj 2010 - 21:06 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

gratis datalager

Hej. Er der nogen som kender til en side, hvor man kan downloade gratis datalager?
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. maj 2010 - 21:17 #1
downloade gratis datalager...

Måske andre forstår hvad du mener, men det gør jeg ikke...?
09. maj 2010 - 21:19 #2
(Under kategorien [Regneark] ? *S* )
Avatar billede muratkaya9 Novice
09. maj 2010 - 21:50 #3
Det er et program som man kan bruge til at holde styre på det man har laget, fx hvor man kan taste antal vare ind og så holde øje med hvad man sælger osv.

Jeg kan godt se, at det er den forkerte katagori, kan man flytte den over til en anden katagori?
Avatar billede agercon Nybegynder
11. maj 2010 - 15:01 #4
Det bedste at bruge er et rigtigt lagersystem eller økonomisystem med lagerhåndtering.

Her vil jeg anbefale SALDI http://saldi.dk/ hvor du direkte kan lægge dine leverandør- og kundeordrer ind, så du hele tiden har et overblik over lageret. Der er også batchkontrol og understøttelse af serienumre, hvis du har behov for det.

Det er gratis at starte (de første 300 posteriner årligt).

Da du har stillet spørgsmålet i kategorien ... Regneark - Andre, så vil jeg da gerne henvise til et lille lagerprogram, som jeg selv har udarbejdet til regnearksapplikationen Calc fra den frie kontorpakke OpenOffice.org http://da.openoffice.org/

Navnet er AgerLager: http://templates.services.openoffice.org/da/node/1277

Det er under Public Domain, hvilket vil sige til fri afbenyttelse.
Avatar billede muratkaya9 Novice
12. maj 2010 - 22:56 #5
Jeg har lige prøvet den du har udarbejdet, den er virkelig god.

Det eneste jeg mangler der er, at kunne sætte pris på det, så den kan regne ud hvor meget jeg tjener. Kan man tilføje det?