Avatar billede durany Nybegynder
08. maj 2010 - 11:30 Der er 4 kommentarer

Skjulte filer bliver til netværksdrev?

Hej

Jeg har haft en funktion på min computer, hvor jeg har skjult private dokumenter som netbank fil osv via funktionen "skjul fil".

Normalt vil jeg kunne klikke på fanebladet "funktioner" og derefter klikke mig videre til egenskaber for mapper eller sådan noget.
Nu kan jeg kun vælge 3 ting.. det er:
opret forbindelse til netværksdrev
afbryd forbindelse til netværksdrev
åbn syncroniseringscenter.

Hvad er der sket med min computer?? Det kommer umiddelbart efter at jeg har fået min computer tilslutet til min skoles printer på et tidspunkt. Nu går jeg ikke på skolen mere men er det noget jeg sekv  kan ændre tilbage igen??

mange tak
08. maj 2010 - 18:52 #1
9.938 point (2.275 ude ???)
http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/durany (Dem der ikke er grønne?)
http://www.eksperten.dk/faq#faq-8-5

---

Generelt: Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Avatar billede durany Nybegynder
11. maj 2010 - 00:52 #2
jeg går ind og prøver at fix det med pointene. Det er bare ikke altid andre svare med det samme..
Det er Vista jeg har..
Avatar billede durany Nybegynder
11. maj 2010 - 01:23 #3
så det iorden, ka jeg få noget hjælp nu?
Avatar billede durany Nybegynder
16. maj 2010 - 18:20 #4
hmm ingen respons alligevel??