Avatar billede kdn1234 Praktikant
06. maj 2010 - 16:06 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvilken porte benytter jeg

Hej.

Mangler et program, hvor jeg kan overvåge hvilke porte de forskellige programmer/applikationer bruger.

Har faktisk haft det en gang !!

Mente det hed netstumbler - men det var det ikke.

Hvem har en god idé ??
Avatar billede Slettet bruger
06. maj 2010 - 16:08 #1
det er jo bare en portscander. du skal finde..
kig på www.download.dk / www.download.com
Avatar billede kdn1234 Praktikant
06. maj 2010 - 17:00 #2
Hmm der er kun det der hedder FreePortScanner, og det er vildt langsomt.
Det jeg har brug for er et, live program der viser hvilke porte et givent program bruger når man starter det eller der er kommunikation på det.
Avatar billede Slettet bruger
06. maj 2010 - 18:56 #3
ellers søg på google. der er flere hunder så det er lige hvad det skal være for et.

http://www.radmin.com/products/utilities/portscanner.php
http://www.pcworld.dk/download/60/377
Avatar billede kdn1234 Praktikant
06. maj 2010 - 19:11 #4
Har jeg gjort, men der er ikke rigtig den jeg leder efter !!

Den jeg leder efter opdaterer konstant/automatisk afhængig af hvad du foretager dig !!
Avatar billede kdn1234 Praktikant
06. maj 2010 - 19:41 #5
Dem man umiddelbart kan finde fortæller bare hvilke porte der er åbnet/lukket. men ikke et øjebliksbillede af en umiddelbar transaktion på pc'en hvor man kan se hvilket program der bruger porten og i nogle tilfælde hvem der bliver kommunikeret med.
Avatar billede snowball Novice
06. maj 2010 - 20:07 #6
Mon TCPView er det du leder efter - http://technet.microsoft.com/en-us/sysinternals/bb897437.aspx

Den viser real time hvilke processor der har hvilke porte åbne og hvad de er forbundet til.
Avatar billede kdn1234 Praktikant
06. maj 2010 - 20:20 #7
Yeah !!!

Der var den, Den er genial til at vise kommunikationen..

Takker - smid et svar
Avatar billede snowball Novice
06. maj 2010 - 22:16 #8
OK ;)