Avatar billede janesk Nybegynder
05. maj 2010 - 21:56 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Vedhæftede pdf filer er tomme

Jeg har fået et problem med afsendelse af vedhæftede filer i pdf format.

Når jeg laver en pdf fil med acrobat 8.1 laves filen fint, med indhold. Hvis jeg så vedhæfter filen til en mail, så er der intet indhold i den samme pdf fil.

Nogen som har et forslag til hvad der kan være galt?
Har aldrig haft problemet før, hvor jeg arbejdede med Outlook 2003

Jeg bruger Outlook 2007 og Adobe Acrobat 8.1
05. maj 2010 - 22:31 #1
Er det modtageren som ser det som en TOM fil ?
Hvordan ser det ud i din [Sendt] post Outlook mappe ?
05. maj 2010 - 22:32 #2
... og hvilket program bruger du/modtageren til at åbne/se i *.pdf filen ? Direkte fra Outlook's vindue ? Eller gemmer *.pdf filen først og DERFRA åbne/se i den ?
Avatar billede janesk Nybegynder
06. maj 2010 - 19:22 #3
Det er både modtager og mig selv der ser filen som tom, når den har været sendt i en mail.
I sendt post er filen også tom.

Jeg har prøvet begge løsninger, altså at åbne filen i Outlook, men har også prøvet at gemme filen og så åbne. Det giver samme resultat.
Jeg må formode, at modtagerne åbner mailen fra Outlook.
06. maj 2010 - 22:16 #4
... hvilket program 'åbner' du filen med ? EFTER den har været 'inden i Outlook ?
Avatar billede janesk Nybegynder
07. maj 2010 - 20:23 #5
Adobe Reader 9
07. maj 2010 - 20:35 #6
??? Meget spøjst ???

Dit sikkerhedsprogram ?

Er det KUN DINE hjemmelavede *.PDT filer der opfører sig sådan ???
Avatar billede janesk Nybegynder
07. maj 2010 - 21:08 #7
Ja ikke?

Ja det er kun de pdf filer jeg laver, men problemet er først opstået efter jeg har fået office 2007

Jeg bruger Norton Antivirus
Avatar billede janesk Nybegynder
07. maj 2010 - 21:27 #8
Jeg har lige prøvet at vedhæfte den samme pdf fil til en mail i windows live mail.
Her kan jeg godt se mailen efter den har været sendt.
Så det ser ud til at det er Outlook som er problemet.
Avatar billede janesk Nybegynder
02. september 2010 - 19:22 #9
lukker spørgsmål uden løsning