Avatar billede DummeDitte Nybegynder
05. maj 2010 - 11:06 Der er 1 løsning

Total fjernelse af MySQL

Argh! Jeg er ved at blive rablende vanvittig over MySQL.

Jeg var nødt til at køre config-wizarden hver gang jeg skulle bruge command line client'en.
Men forleden dag ville jeg så også ændre passwordet, og siden har jeg bare hverken kunne det ene eller det andet - hver gang jeg prøver at gen-konfigurere l*rtet, så får jeg fejlen "access denied for user 'root'@'localhost' using password yes".

Så nu prøver jeg desperat at fjerne alt af min gamle installation, og begynde på en frisk. Men det er jo umuligt!!
Jeg har kørt MySQL afinstalleringen, tilføj/fjern fra windows OG slettet alt hvad jeg kunne finde af filer med MySQL relation - og lige meget hjælper det. Når jeg geninstallerer beder den stadig om mit gamle password, og vil ikke acceptere hverken det gamle, eller det jeg ville have ændret det til.

Er der nogen af jer derude, der kan redde mig?
Det er et virkelig stort problem, da jeg er midt i et eksamensprojekt og skal aflevere om godt 14 dage...

På forhånd tak!
Avatar billede DummeDitte Nybegynder
05. maj 2010 - 11:48 #1
Nå, det lykkedes mig åbenbart at få slettet et eller andet ekstra, som gav mig lov til at starte forfra...

Så problemet er løst - for nu i hvert fald!