Avatar billede ebbesen Nybegynder
30. april 2010 - 11:19 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Installere fra ISO

Jeg har en Windows 7 ISO fil på en DVD. Den vil jeg gerne installere på en netbook.
Jeg har før gjort det, men kan selvfølgelig ikke huske hvordan.
Den kan ikke udpakkes med Unzip, som jeg mente at kunne, og så installere derfra.
Hvad gør jeg?
Avatar billede ebbesen Nybegynder
30. april 2010 - 11:58 #1
Jeg har vist fået det til at virke alligevel. Problemet var, at udpakningen ikke fungerede, men det ser den ud til at gøre nu.
Derfor umiddelbart ikke behov for løsninger.
Avatar billede 220661 Ekspert
30. april 2010 - 12:06 #2
Okay. Hvis du ikke får brug for hjælp, så husk at lukke tråden igen ikke?
Avatar billede ebbesen Nybegynder
30. april 2010 - 12:25 #3
Jo, det skal jeg nok, men jeg vil godt fuldføre installationen først og se, om der skulle dukke relaterede problemer op.
Avatar billede ebbesen Nybegynder
30. april 2010 - 17:21 #4
Hvordan er det lige, jeg lukker en tråd?
Mit problem er løst ved egen hjælp,
Avatar billede Slettet bruger
30. april 2010 - 17:35 #5
Du skal trykke accepter eller eller andet sted, hvor du har lagt dit svar, så prikken bliver grøn. Så er spørgsmålet lukket
Avatar billede 220661 Ekspert
01. maj 2010 - 09:49 #6
Du kan lukke spm ved hjlæp af svar i #4!