Avatar billede eaaj Novice
30. april 2010 - 09:31 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

adobe flash player

Min bærbare pc med vista er kommet fra rep. men er ikke helt ok endnu. Jeg kan ikke installere adobe flash player så det virker. Skal jeg se et animeret kort, er der kun et fast billede. Ser jeg i "alle programmer", så er det der, men der står ikke noget om hvor meget det fylder, så jeg regner med at det íkke er installeret korekt.
Avatar billede spicyrazz Nybegynder
30. april 2010 - 15:42 #1
Har du prøvet at afinstallere og indstallere det igen?
hvis ikke, så prøv, måske virker det...
Avatar billede eaaj Novice
30. april 2010 - 18:14 #2
det er prøvet uden resultat
Avatar billede Slettet bruger
30. april 2010 - 19:48 #3
http://www.spywarefri.dk/forum/viewthread/42537/

Er det denne måde du har prøvet at fjerne Flash på. Ellers er der evt en mulighed her
Avatar billede eaaj Novice
01. maj 2010 - 16:09 #4
Til Samonjens. Jeg har fulgt din anvisning, OG NU VIRKER DET.Jeg har tidligere slettet med revo unstaller, men den har åbenbart ikke været god nok.
Erik
Avatar billede eaaj Novice
01. maj 2010 - 16:19 #5
Jeg er vist kommet til at give mig selv point, kan det laves om?
Avatar billede Slettet bruger
01. maj 2010 - 16:38 #6
De point er dig velundt. :-)

Vigtigst er, at du fik det til at virke

God Weekend