Avatar billede 2AA Nybegynder
29. april 2010 - 11:49 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

SEO spørgsmål

Hej

Vil det betyde noget rent SEO-mæssigt, hvis jeg vælger at skrive det meste af mit tekst-indhold fra code-behind?
Avatar billede softspot Forsker
29. april 2010 - 11:58 #1
Ikke noget. Søgemaskiner baserer sig på det indhold der findes i de genererede sider og er ret ligeglade med hvordan du har genereret det der stå på siden...
Avatar billede 2AA Nybegynder
29. april 2010 - 19:49 #2
ok tak :-) svar?
Avatar billede softspot Forsker
29. april 2010 - 20:12 #3
Velbekomme :)
Avatar billede janus_007 Nybegynder
29. april 2010 - 22:04 #4
Det er ikke helt korrekt Softspot, DOM-manipulering og AJAX er ikke videre SEO.
Avatar billede softspot Forsker
29. april 2010 - 23:16 #5
Nej, det er klart at hvis man benytter AJAX på siden, så er det ikke SEO-venligt, men den variant synes jeg ikke der var tegn på at der var tale om, men snarere et spørgsmål om hvorvidt der blev brugt statisk HTML (eller server-/usercontrols), i stedet for at det blev genereret i codebehind.