Avatar billede MacHawk90 Nybegynder
28. april 2010 - 08:58 Der er 1 løsning

Form regions i outlook

Hej Eksperter

Jeg sidder og er ved at lave et addin til outlook som indeholder nogle form region til mails.

jeg har fået lavet de nødvendige form region, men problemet ligge i at når jeg sender en form region afsted komme de indtastede oplysninger ikke med, modtageren får altså kun en ikke udfyldt formular.

Jeg har prøvet både at skrive form regionen i VSTO og designe den i outlook, men med samme resultat.

er der nogle som kender dette problem og en løsning på det?

løsningen behøver ikke være nogle linjer kode i C#. hvis det kan løses i Outlook Form Region Designer ville det være lige så godt.
Avatar billede MacHawk90 Nybegynder
28. april 2010 - 09:52 #1
Hej Folkens

Jeg har selv løst denne nu.

Problemet lå i at de felter der skulle sendes med skulle have tilføjet en værdi, under Egenskaber, og Værdi når form regionen designes outlook.