Avatar billede delakuer Nybegynder
24. april 2010 - 14:40 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Battlefield Bad Company 2

Hejsa eksperter!

Jeg her skaffet mig det nye battlefield, men når jeg spiller der så hver gang nogen skyder fra lang afstand så bliver der sygt mange forskellige farver på skærmen som blinker. Ligesom der er en fejl i et eller andet. Jeg kan ikke tage et screenshot af det, det bliver bare helt sort. Andre som har haft dette problem?
Avatar billede dyna79 Nybegynder
24. april 2010 - 14:45 #1
Lyder umiddelbart som et problem med grafikkortets indstillinger.

Har du prøvet at lege lidt med det og se om du kan få det væk på den måde?

Jeg har ikke haft nogle problemer med spillet.
Avatar billede delakuer Nybegynder
24. april 2010 - 15:24 #2
Puha, er ny til windows 7, så ved ikke engang hvordan man kommer ind under nvidias kontrolpanel, eller om man overhovedet skal det. Har et gforce 9500gt mener jeg det hedder
Avatar billede dyna79 Nybegynder
24. april 2010 - 17:16 #3
Ok. Ja problemet er da i hvert fald ikke at dit grafikkort ikke kan trække det.

Jeg ville prøve at sikre mig om du har den seneste driver til kortet men ellers tænkte jeg mere på at lege lidt med indstillingerne i selve spillet. Prøv evt. at sætte grafikken lidt op eller ned. Dit kort kan fint trække det.
Avatar billede delakuer Nybegynder
24. april 2010 - 22:41 #4
Jeg har prøvet at sætte grafikken til laves og til highest der er ingen forskel.
Avatar billede delakuer Nybegynder
25. april 2010 - 00:41 #5
Og jeg har også hentet nyeste updates
Avatar billede delakuer Nybegynder
25. april 2010 - 12:09 #6
Men hvor ligger nvidia control panel som man kender der?
Avatar billede delakuer Nybegynder
25. april 2010 - 13:11 #7
Fandt problemet, til andre så skal vertical synd sættes til "force off"
Avatar billede dyna79 Nybegynder
25. april 2010 - 19:51 #8
Sådan fedt !