Avatar billede Trez Seniormester
21. april 2010 - 15:10 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Safari Browser

Jeg har, da jeg sidder og roder med hjemmesider, installeret Firefox, IE, Opera, Chrome og Safari på min Win 7 spand.

Nu har jeg gentagende gange oplevet at Safari pludselig stopper med at virke, den gjorde det også dengang jeg kørte med Win XP.

Jeg bruger den kun til at se de hjemmesider jeg laver så jeg kan se hvordan det ser ud i den (og det er egentlig kun for at være flink overfor mac brugere).

Har Æble idioterne indlagt noget snask så den ikke kan køre på en Windows efter et stykke tid eller hvad fanden sker der?
Avatar billede Michael2650 Nybegynder
23. april 2010 - 15:13 #1
For det første der er ingen æble idioter her, da det virker fantastisk hos mig.
For det andet tror jeg mere det kunne være en fejl 40 ;)

Hvis du ikke mener det er en fejl 40 ved jeg, apple står klar til at hjælpe i deres forum.
Avatar billede Trez Seniormester
24. april 2010 - 10:48 #2
I mine øjne er de idioter når de laver så lukkede ting som de gør.
Avatar billede olebole Juniormester
01. maj 2010 - 21:40 #3
<ole>

Lukkede ...?!??!!! WebKit (som Safari bygger på) er formodentlig nettets allerbedst opdaterede browsermotor - og den, der er ubetinget tættest på overholdelse af W3C's standarder. Ikke mindst er de ekstremt langt fremme på HTML5.

'Idioter' er et andet ord for de mennesker, der er uenige med udtaleren af ordet. Det betyder med andre ord ikke, at det er 'idioterne', som tager fejl. Ofte tværtimod  ;o)

PS: Jeg er hverken 'æble idiot' eller daglig Macintosh bruger. Til gengæld adskiller jeg mig formodentlig fra trådens øvrige deltagere ved at have reel viden om - og erfaring med - Mac  =)

/mvh
</bole>