Avatar billede jjepsen Nybegynder
21. april 2010 - 13:14 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvor f... bliver mine mail af ?

Hej
Jeg har oprettet en g-mail konto - og konstateret at hvis jeg ikke er online får jeg ingen mail - og jeg har så selv sendt til min egen konto men får så en fejlmelding om forsinket levering ! men har endnu ikke modtaget noget - hvor bliver de af - eller er det bare et spørgsmål om indstillinger ? Jeg er ikke online hver dag men det skulle vel ikke betyde noget når man har masser af plads til rådighed - mere end 7000 MB - så skulle mailen vel bare blive parkeret der til jeg logger på -eller hur ?

Håber det er nogenlunde forståeligt !

M.v.h. Jeppe
Avatar billede stinejh1980 Nybegynder
21. april 2010 - 14:38 #1
Man skal ikke være online for at modtage e-mails med g-mail, men mindre du læser din e-mail gennem et lokalt installerede e-mail program.
Avatar billede jjepsen Nybegynder
21. april 2010 - 14:56 #2
Helt enig - men så forstår jeg bare ikke at jeg modtager denne meddelelse om at mailen ikke kan leveres når jeg mailer til mig selv:

Leveringen er forsinket til følgende modtagere eller distributionslister:

JJ privat

Emne: VS: VS: Lidt sjov...

Meddelelsen er endnu ikke blevet leveret. Microsoft Exchange fortsætter med at forsøge at levere meddelelsen for dig.

Vi vil forsøge at levere e-mailen indtil 23-04-2010 08:15:49 (GMT+01:00) Bruxelles, København, Madrid, Paris. Du modtager en besked fra Microsoft Exchange, hvis meddelelsen ikke kan leveres inden det tidspunkt.

PROBLEMET ER AT JEG ALDRIG SER "SKIDTET"
M.v.h. Jeppe
Avatar billede stinejh1980 Nybegynder
21. april 2010 - 15:01 #3
er til og fra den samme adresse?
Avatar billede jjepsen Nybegynder
21. april 2010 - 15:12 #4
Hej
Nej det er fra en anden mailadr. - men problemet er løst - af en eller anden uransagelig grund - nok nærmere kendt som en fejl 40 havde der indsnet sig et dk i stedet for com i mailadr. so....!

Never mind - du skal da have dine point for forsøget, så smid et svar !

M.v.h. Jeppe
Avatar billede stinejh1980 Nybegynder
22. april 2010 - 09:24 #5
Hi hi hi.
Ok ja fejl 40, dem kender jeg godt :-)
Avatar billede jjepsen Nybegynder
22. april 2010 - 09:35 #6
Ja ------ men det underlige er, at fejlmeddelelsen ikke er som jeg mener de plejer at være - normalt siger den noget i retning af : "kan ikke leveres" - men nej - her bliver man holdt i håbet indtil skidtet er forsvundet op i cyperspace !!!

anyway tak