Avatar billede miss_fugl Nybegynder
20. april 2010 - 23:05 Der er 3 kommentarer

fejl 101- ukendt

Har læst der allerede er oprettet et spørgsmål, men syntes ikke noget at det jeg prøver vil virke!! køre med goggle chrome.
Den skriver kun fejlen når jeg forsøger at komme ind på facebook :(
Håber en kan hjælpe!!
Avatar billede Michael2650 Nybegynder
20. april 2010 - 23:25 #1
Hej

Jeg Sider med total samme problem lige nu.

Jeg bor i kbh området og tror, det er TDC / YouSee der "leger" med os. Jeg har genstartet min roter men intet virker.

Det er ikke kun facebook.com der ikke virker. Min starside i safari (apple.com/dk/startpage) virker heller ikke. Faktisk talt næsten alle .com domæner der ikke virker.
Avatar billede MegaCommandant Nybegynder
21. april 2010 - 02:30 #2
Jeg har det samme problem. Det er kun Facebook der ikke virker hvilket er en pain in the ass!
Jeg har prøvet en del ting, men intet virker?
21. april 2010 - 06:33 #3
(Forbindelse til Facebook VAR ret dårlig/manglende igår aftes; er på plads igen i skrivende stund...)