Avatar billede simtja Nybegynder
18. april 2010 - 21:31 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Outlook 2007 åbner ikke

Hej eksperter.

JEg har windows7 og outlook 2007 det er pludselig begynd at opføre sig underligt.

Tit åbner programmet ikke. Når jeg klikker på det sker der ikke noget, men jeg kan se inde i joblisten, at det kører. Når jeg så lukker programmet i joblisten, så kan jeg godt åbne programmet bagefter... meget sært.

Jeg har kørt "outlook.exe /resetnavpane", men det gør det stadigvæk. Nogle ideer???
Avatar billede kimtheman Novice
19. april 2010 - 22:58 #1
Tag backup af email/ kontaktpersoner/ kalender/ konto og Slet derefter programmet og geninstallere efter genstart.
20. april 2010 - 06:37 #2
Husk OfficeUpdate derefter. Der findes en Office 2007 ServicePack2 + ~20 efterfølgende opdateringer...

Kan findes via WindowsUpdate ....

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=da&FamilyID=b444bf18-79ea-46c6-8a81-9db49b4ab6e5
Avatar billede simtja Nybegynder
18. august 2010 - 23:37 #3
Det gik i sig selv igen... stenet....