Avatar billede cyper-master Nybegynder
13. april 2010 - 21:46 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

windows 7 kan ikke finde trådlæs

jeg sidder med en mini note med windows 7 som engang kørte på vorse trådløs netværk,

nu kán denne computer ikke finde det netværk mere. den kan overhovedet ikke se det. men den kan se alle andre.,

vorse trådløse router køre med en wpa kryptering.
men det er det. ikke noget med usynligt ssid.

så nogle der har en ide hvad dette kunne være?
Avatar billede kasperorso Juniormester
13. april 2010 - 22:18 #1
på de fleste bærbare computer sidder der en lille knap, hvor du kan slå wifi til eller fra :).
Avatar billede kasperorso Juniormester
13. april 2010 - 22:18 #2
på de fleste bærbare computer sidder der en lille knap, hvor du kan slå wifi/trådløst internet til eller fra :).
Avatar billede cyper-master Nybegynder
13. april 2010 - 22:49 #3
vil gerne pointer at jeg ikke er noob til computer.

og at som jeg sagde kunne jeg se alle andre trådløs net værk der måtte være.

Men bare ikke denne.

de andre trådløs netværk er forskellig krypt, og nogle af dem har samme som den jeg ikke kan conn altså wpa.

der ud over vil jeg sige at min trådløs router virker efter som jeg sidder på den nu med en anden computer. ergo må det være en fejl på mini noten.
Avatar billede jokerper Nybegynder
13. april 2010 - 23:55 #4
Har du checket kanal indstillingerne, den kan jo have en anden kanal.
Avatar billede cyper-master Nybegynder
16. december 2010 - 22:11 #5
det var åbenbart en fejl på netkortet