Avatar billede aburami Nybegynder
13. april 2010 - 10:08 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Problemer med datalist

Hello eksperter..
Jeg har en datalist, som viser nogle billeder ud fra en database, når man så trykker på et billede har det en ID, som så viser information om billeder på en anden side.
Jeg kan sagtens se billederne, og linksene og når jeg kører musen over hver billede, kan jeg se hver billeds ID, men når jeg så trykker på et af billederne, vælger den altid den første ud fra databasen.
Nogle der ved hvad det kan være?
13. april 2010 - 19:16 #1
Hvis du vil have hjaelp (d.v.s. hjaelp til selvhjaelp) maa du selv goere en stoerre indsats med at forklare problemet.  For eksempel hvordan ser database tabellen/tabellerne ud? Hvad software bruger du til at hente billederne og hvordan ser koden ud?
15. april 2010 - 09:17 #2
aburami, du fik ikke andre indlaeg og du reagerede ikke paa mit indlaeg hvor jeg spurgte om yderligere information.  Er spoergsmaalet i mellemtiden ikke laengere relevant?  I saa fald vil jeg bede dig lukke spoergsmaalet, for god ordens skyld og saa det ikke laengere staar som aabent i min liste af indlaeg.
09. november 2010 - 18:25 #3
aburami, jeg proever lige en gang til.  Du oprettede dette spoergsmaal som jeg (foroevrigt som den eneste) kommenterede med oplaeg til assistance hvis du kom med mer information saa jeg kunne forstaa det.  Det gjorde du ikke, maaske tabte spoergsmaalet sin aktualitet.  Men jeg vil bede dig vaere fair og lukke spoergsmaalet saa det ikke laengere staar som aabent paa min liste af indlaeg, laeg et svar og accepter det.  Please.
Avatar billede aburami Nybegynder
18. november 2010 - 13:46 #4
closed