Avatar billede oleabirch Nybegynder
10. april 2010 - 22:16 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

hyperlinks åbner ikke

handlingen er blevet annulleret pga.begrænsninger på computeren
det er en windows server 2008 vista
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. april 2010 - 22:47 #1
windows server 2008 vista ???

Det kender jeg ikke ...
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. april 2010 - 22:49 #2
10. april 2010 - 22:54 #3
...hyperlinks åbner ikke... i hvilken forbindelse ???

Har eller har du haft alternativ Browser instaleret ?

IE - Funktioner - Internet indstillinger - Fanen 'Advanceret' -> [Nulstil...]
og/eller
[Gendan advancerede indstillinger]
Avatar billede ptj_11 Forsker
11. april 2010 - 04:00 #4
Såvidt jeg er orienteret, så er
"windows server 2008 vista" er første version af Windows Server 2008.
Windows Server 2008R2 bygger på Win7, og er anden generation af Windows Server 2008.
/ptj_11
Avatar billede oleabirch Nybegynder
11. april 2010 - 08:32 #5
Hej
jeg har stort set prøvet hvaf jeg kunne finde af forslag til en løsning incl. dine, en jeg har ikke den store lyst til at rode med registreringsbacen.

Miceren startede med at min computer åbnede i default, alle dokumenter er nu samlet i dokumenter under resently changed. Årsagen er der ingen beskrivelse af.

Min automatiske back up var desværre ikke i drift.
Avatar billede oleabirch Nybegynder
11. april 2010 - 08:36 #6
Ja vindows server 2008 R2 bygger på win7, jeg har ikke opgraderet da der ikke endnu findes opdateret printer software - så vidt jeg er orienteret.

Mvh
Avatar billede Claus Mester
11. april 2010 - 09:42 #7
Det er et long shot ... men der kan være gået kludder i dine fil associationer. I så fald kan du på denne side http://www.kreslavsky.com/2009/03/reset-and-fix-windows-vista-default-file-extention-type-associations.html finde link til et program der kan ordne det for dig.

Når du nu ikke kan aktivere linket, så højre klik på det og vælg "Kopier linkadresse" og indsæt den i adresse feltet.

Inden du kører programmet, så lav en backup af registreringsdatabasen.
Avatar billede oleabirch Nybegynder
11. april 2010 - 17:20 #8
Jeg må løbe- tak for denne gang - det lykkedes ikke at finde en løsning - jeg formatere -
Avatar billede oleabirch Nybegynder
17. september 2010 - 08:42 #9
jeg har åbenbart ikke afmeldt korrekt - det undskylder jeg -
det viste sig at problemet var en defekt harddisk
Avatar billede oleabirch Nybegynder
17. september 2010 - 08:54 #10
jeg har åbenbart ikke afmeldt korrekt - problemet var en defekt harddisk