Avatar billede Phr0ztByte Nybegynder
08. april 2010 - 21:42 Der er 9 kommentarer

Hej allesammen

Er der nogen der gider tjekke brugervenlighed på min hjemmeside?

Det er en gratis dating-portal (modsat det skræk scenarie jeg ser i basta nu). Ideen er at dating skal være HELT gratis, for evigt. Det er et rent ideologisk projekt.

Glæder mig til at høre hvad i mener. I kan faktisk kun se login siden uden at oprette en profil. Men gider i ikke det, så kan i måske se om det er noget der ser professionelt og troværdigt ud.

Glæder mig til at høre feedback fra jer :-)
Avatar billede Phr0ztByte Nybegynder
08. april 2010 - 21:52 #1
haha... glemte link

http://www.lovelii.com
Avatar billede Slettet bruger
08. april 2010 - 22:02 #2
Det eneste der rammer mit øje er dette:
"Vi glæder os nemmerlig til at se dig!"
Det syntes jeg personligt ikke ser særligt professionelt ud, men det er måske bare mig.
Avatar billede Phr0ztByte Nybegynder
08. april 2010 - 22:12 #3
Nej. det kan du sagtens have ret i :-) Fjernet
Avatar billede rix Praktikant
08. april 2010 - 23:48 #4
jeg mangler koden tittle så man kan se hvilken side det er
Avatar billede htx98i17 Professor
09. april 2010 - 08:08 #5
Jeg vil gerne se og kommenterer hvad der er inden for login. Så hvis du kan lave en dummy bruger til os...
Avatar billede Phr0ztByte Nybegynder
10. april 2010 - 12:01 #6
Man kan bare oprette en bruger. Slette den igen bagefter. Jeg gemmer ikke e-mail. Feltet i databasen bliver nulstillet i det øjeblik man sletter :-)

Sitet er dog på ingen måde istand til at spamme dig. Under post kan man klikke "post ved brev" og "nyhedsbrev" fra, så kontakter jeg dig aldrig :-)
Avatar billede Phr0ztByte Nybegynder
10. april 2010 - 12:02 #7
Du kan bare oprette en bruger. Hjemmesiden kontakter dig ikke medmindre du ønsker det.

Hvis du vil være sikker kan du bare slette din bruger. Jeg fjerner e-mail feltet i databasen når man deaktiverer sin konto.

:-)
Avatar billede tfswebguy Nybegynder
10. april 2010 - 16:01 #8
Nydeligt layout

Siden er langsom?

Det første brev man modtager efter oprettelse, når man trykker på linket til hjælpesektionen giver følgende javascript fejl:

Detaljer om fejl på websiden

Brugeragent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; FDM; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729)
Tidsstempling: Sat, 10 Apr 2010 13:57:46 UTC

Meddelelse: 'target.I' er null eller ikke et objekt
Linje: 190
Tegn: 5
Kode: 0
URI: http://www.lovelii.com/mail

Alderen er standard sat 30 år? Kunne være en ide, om ikke andet, at man skal igennem en opsætningsguide før profilen er tilgængelig?

Ellers fin og "Let at bruge" side

Sådan lige hvad jeg havde at sige
Avatar billede tfswebguy Nybegynder
10. april 2010 - 16:02 #9
Lige hurtigt: Øverst til højre, Skift da lige link farven ud, da det er svært at læse teksten