Avatar billede camillalouise Praktikant
04. april 2010 - 14:15 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

PowerPoint - fuld skærm hvordan??

Hej... Jeg har indsat mine billeder i dias med blå baggrund, men når det vises i show er der sort kant i højre og ventre side - kan man ikke få fuld skærm, så hele baggrund bliver blå??

Og har sat et film klip ind, som dias skal starte med, men lige inden flimklip starter viser den tom dias i 3 sekunder og derefter starter film - kan man ikke "bare" få film til at starte lige med det samme??

Håber nogle derude kan hjælpe mig...
04. april 2010 - 14:28 #1
(PS: Forsigtig bemærkning; du bør/skal 'pænt' følge op på dine tidligere spørgsmål -> http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/camillalouise (Dem der ikke er grønne). Ellers gider folk ikke 'pænt' hjælpe dig; hvilket du nok vil opleve...
http://www.eksperten.dk/faq#faq-3 )
Avatar billede Jensen DK Novice
04. april 2010 - 14:40 #2
Det er også en der er ligeglad med dem som sidder gratis og prøver at hjælpe andre, så hjælp tja.
Avatar billede camillalouise Praktikant
04. april 2010 - 22:16 #3
Øhh har fuldt op på de svar jeg har fået... Ingen har før været utilfredse og selvfølgelig skal folk der hjælper mig have point. Så lad mig starte skylder jeg da jer noget? Og følge op hvordan? Har da seriøst aldrig tænkt folk var utilfredse - ikke hørt noget. Kan jeg ændre min "fejl" nu - ja hvis i vil svare?
Avatar billede camillalouise Praktikant
04. april 2010 - 22:18 #4
Sorry havde ikke set list - må hvis hellere lige kigge på det...:0/
Avatar billede camillalouise Praktikant
06. april 2010 - 09:40 #5
Så har jeg været ved at rydde op i min point - givning - ja, selvom ikke alle vil have point, men nu har jeg gjort mit, så tak for link ;o)

Opretter lige spørgsmål igen, for et håb om at få hjælp....
Avatar billede camillalouise Praktikant
22. november 2012 - 08:11 #6
test