Avatar billede ThomasKaino Nybegynder
28. marts 2010 - 00:54 Der er 3 kommentarer

Værktøj til at overvåge website

Kære Eksperter

Er der nogen af jer der kender et værktøj, som kan overvåge et website og sende en email når det opdateres?

Ex:

Hvis jeg nu interesserer mig for lystfiskeri og kender et site over de bedste fiskesteder. Jeg tjekker sitet hver dag, men ville gerne kunne sætte en overvågning op som sender mig en mail når sitet opdateres. Emailen skal sendes med det samme og ikke en gang i døgnet som fx ChangeDetect.com eller ChangeDetection.com.

Jeg har prøvet med Google Alerts, men det virker ikke rigtig. Alerts søger og fortæller når der kommer et nyt Google-resultat på min søgning.

Håber nogen sidder med et godt tip.

Mvh

Thomas
Avatar billede Larry1337 Nybegynder
28. marts 2010 - 01:34 #1
Er det et helt webside, med under sider (som fora, blog etc), eller er det en enkelt side  ?
Avatar billede ThomasKaino Nybegynder
28. marts 2010 - 03:00 #2
begge dele.

Jeg har fundet noget her:

http://www.watchthatpage.com/index.jsp
http://aignes.com/videos.htm

begge skal testes - ser ud til at opfylde behov.
Avatar billede gadensgaard Nybegynder
28. marts 2010 - 11:56 #3
Hej Thomas

Ellers kan du abbonnere på RSS feeds fra sitet, de bliver opdateret når der kommer nye ændringer.