Avatar billede mckrogh Nybegynder
23. marts 2010 - 11:37 Der er 3 kommentarer

IBM T42 FRYSER

Hej eksperter

Jeg har en IBM T42. Jeg har netop købt nogen kingston 1 GB DDR333 PC2700 SODIMM til at sætte i.

Jeg har i forvejen 1 gb ram i. Maskinen kan tage op til 2 gb.

Siden jeg har sat de nye kingston ram i også er min skærm begyndt at fryse fast dagligt.

Jeg har natten over kørt MEMTEST for at se om der var fejl på rammene. Dette er ikke tilfældet.

Hvad kan jeg gøre? Kan jeg prøve at bytte om på rammene? Eller vil det ikke hjælpe?
23. marts 2010 - 11:51 #1
Vilkommen til E. ...

Generelt: Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

... og den gør det ikke med den ene original RAM klods ?
Og hvad med kun den NYE RAM klods ?

Er det 100% ENS RAM klodser ?
Avatar billede mckrogh Nybegynder
23. marts 2010 - 12:02 #2
Jeg har XP...

Der var ingen problemer før jeg sætte kingston rammene i!

Med de originale rammer har den aldrig frosset.

Ja ramklodser er 100% ens bare forskellige mærke (thinkpads og Kingston)

Jeg er fuldstændig lost?

Kan det hjælpe at bytte om på hvor rammene sidder?
23. marts 2010 - 12:51 #3
Kan det hjælpe at bytte om på hvor rammene sidder?
PRØV !