Avatar billede n-emy Nybegynder
18. marts 2010 - 15:53 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Webhosting hos Amazon

Hejsa

Jeg skal sætte en ny hjemmeside op, og jeg er blevet anbefalet Amazon S3 hvis man har mange besøgende da det tilpasser sig efter trafik. Mit spørgsmål er dog (efter noget søgning på nettet) om det overhovedet er muligt at hoste en hjemmeside hos Amazon? Af det jeg har fundet er det kun filer osv. der kan hostes som så hentes derfra? Er jeg helt galt på den? Hvis det er muligt at hoste en hjemmeside hos Amazon er der så en der har et link til en guide med hvilke af deres værktøjer jeg skal bruge?
Avatar billede arne_v Ekspert
18. marts 2010 - 16:04 #1
Amazon S3 er kun data lagring.

http://en.wikipedia.org/wiki/Amazon_S3

Men de har en anden service Amazon EC2 hvor du kan starte multiple instanser af virtuelle maskiner op.

http://en.wikipedia.org/wiki/Amazon_EC2

Men det lyder som om at du har mere brug for en hosting cloud end en infrastruktur cloud.
Avatar billede arne_v Ekspert
18. marts 2010 - 16:05 #2
Har du lagt dig fast paa teknologi?

Hvis du kan bruge Python eller Java saa var Google App Engine nok mere noget for dig.

http://en.wikipedia.org/wiki/Google_App_Engine
Avatar billede vespida Nybegynder
18. marts 2010 - 16:10 #3
Avatar billede n-emy Nybegynder
31. marts 2010 - 20:25 #4
Tak for hjælpen, fik mest ud af arne_v's =) svar?
Avatar billede arne_v Ekspert
31. marts 2010 - 21:09 #5
det tager jeg som en opfordring til at smide et svar
Avatar billede arne_v Ekspert
26. april 2010 - 03:21 #6
så mangler du bare at acceptere