Avatar billede gulerodden Nybegynder
16. marts 2010 - 09:10 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

problemer med en usb pind.

heysa, jeg er løbet ind i et mindre problem med 2 usb pinde. mine gamle usb pinde er låst, og jeg kan ikke huske koden til dem. problemet er at der på de pinde, ligger de eneste eksisterende billeder af min afdøde bror. så jeg håbede lidt på der var nogen herinde der vidste hvad jeg kunne gøre?

på forhånd tak.
Avatar billede callesen88 Nybegynder
16. marts 2010 - 10:35 #1
Du kan prøve noget password recovery, denne side kan måske hjælpe ( http://www.pendriveapps.com/software/password-recovery/ )
Avatar billede gulerodden Nybegynder
16. marts 2010 - 22:00 #2
hmm lige pt kan min computer slet ikke finde udb-pinden så jeg kan åbne den, kan det være pga drev bogstav eller noget?
Avatar billede callesen88 Nybegynder
16. marts 2010 - 23:09 #3
Lige pt. har jeg det sammen problem med mit det ene usb, som jeg har brugt på linux, og nu gider den ikke acceptere den på Windows
Avatar billede mchlbk Praktikant
22. marts 2010 - 00:53 #4
@callesen88: Mon ikke du bare har formatteret den i ext3 eller et andet system,som Windows ikke kan læse?
Avatar billede callesen88 Nybegynder
24. marts 2010 - 14:01 #5
Hehe, det er det problemet er, lige nu er det ikken den skid der virker på mit usb sitk, og kan hverken se det på en linux eller windows pc...

Og har en masse vigtig data liggende på det sitk.. -.-*!
Avatar billede mchlbk Praktikant
24. marts 2010 - 16:51 #6
Spørgsmålet er, om ikke pinden er kaput?

Har du en anden du kan tilslutte, så du evt kan se, om computeren overhovedet kan finde en usb-pind?
Avatar billede gulerodden Nybegynder
01. april 2010 - 14:42 #7
folkens please skriv som svar i stedet for kommentar så jeg kan tildele til den person der skrev med password recovery:)
Avatar billede callesen88 Nybegynder
21. april 2010 - 14:04 #8
Det hva vist mig ;)
Avatar billede callesen88 Nybegynder
21. april 2010 - 14:09 #9
Mchlbk : Jah jeg er sikker på at den ikke er i stykker, da han samme dag har kørt på en linux maskine, og har det samme problem med min mobil, som er en htc tattoo, den fejl kom da jeg hard reset hele mobilen....