Avatar billede mbm2016 Nybegynder
14. marts 2010 - 22:02 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Krypteringsprogram meninger - finde bugs?

Hej eksperter,

jeg har siddet og kodet dette her kryptering program CryptiQue (Fedt navn :)).

Kernen dvs. krypteringsdelen er skrevet i c++, simpelhen for hastighedens skyld, imens GUI delen er lavet i C#, simpelthen også for at det skulle gå "hurtigere" :)

Det kan downloades her:
http://www.magnusbm.dk/CryptiQue/setup.exe

Hvis der er nogle af jer der ville være søde at give jeres mening til kende og evt. finde bugs osv. ville det var rart :)

På forhånd mange tak :)
Avatar billede NT-Jensen Nybegynder
16. marts 2010 - 18:19 #1
Kunne man få lidt mere info om programmet?
Hvad kan det krypterer?

Og for min egen nysgerrighed, hvor stor kryptering snakker vi om? 256?128?
Avatar billede mbm2016 Nybegynder
17. marts 2010 - 09:11 #2
Hvis du downloader det er der en guide med :)

Og det er slet ikke bit baseret... Det er en helt ny algoritme (Jeg selv har fundet på :))
Avatar billede NT-Jensen Nybegynder
17. marts 2010 - 09:46 #3
ok, ser jeg på når jeg kommer hjem igen...
Avatar billede NT-Jensen Nybegynder
17. marts 2010 - 22:07 #4
Problem:

Installerer programmet.
Ligger filen "hej.txt" ned i mappen.
højreklikker på taskbar iconet og klikker på unlock.
Programmet stopper. Det kører stadig, men jeg kan ikke til gå rightclick menuen.

Jeg får ikke lov til at lave en end task. Hvis jeg prøver at starte programmet om igen får jeg afvide at det allerede kører.

Har desværre ingen fejl besked.

Der udover kunne det være dejligt at når den begynder med "decrypting files" at der så kom en processbar frem.

PC Spec:
MOBO: P5E3 Pro
CPU: Q6600 2.4Ghz
GPU: ASUS EN9800 GTX
RAM: DDR3 4GB 1333
Windows 7 Ultimate 64bit
Avatar billede mbm2016 Nybegynder
29. april 2010 - 18:53 #5
Mange tak, og sorry mit late respons... DU får point :)
Avatar billede NT-Jensen Nybegynder
29. april 2010 - 19:27 #6
svar