Avatar billede urix Nybegynder
14. marts 2010 - 21:37 Der er 9 kommentarer

Kan ikke istallere Win. XP

Hej, jeg har skiftet defekt HDD på en HP S7000, med en ny men jeg kan ikke installere XP på denÆ:Den krever en CD som jeg ikke har.Er der nogen der kan hjælpe mig med hvordan jeg kan gøre det? på forhånd tak.
14. marts 2010 - 21:46 #1
...CD som jeg ikke har... ?
Hvis du skal instal. XP på en TOM TOM NY Harddisk skal du jo bruger en XP instalations CD ???

Eller hvad mener du her ?

PS: Husk dine tidligere spørgsmål -> http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/urix (Dem der ikke er grønne...) - det er 'upopulært' med "ikke" lukkede spørgsmål *S* ...
http://www.eksperten.dk/faq#faq-3
Avatar billede urix Nybegynder
14. marts 2010 - 22:42 #2
Jo jeg har en XP installation CD,Comp. folanger at jeg sk. tryk F11, og original CD
Avatar billede kimtheman Novice
14. marts 2010 - 22:47 #3
Lyder som om det skal have mere end hjælpen herfra til at få en maskine op at køre. Har man ikke prøvet det før, er det ikke bare lige...
Avatar billede urix Nybegynder
14. marts 2010 - 22:55 #4
Ja tak: under installation af XP: Ukendt disk: (der ingen disk i dette drev)og kommer blå skærm: Der fundet fejl, og wi.. er blevet lukket ned for at forhindre beskedielse af computere...
Avatar billede kimtheman Novice
14. marts 2010 - 23:27 #5
For noget siden var det problemer med en disk og nu blå skærm. Det lyder spændende det du har kastet dig ud i. Denne blå skærm fremkom den også med den anden disk. Og er du sikker på det var den anden disk der var problemet og ikke en anden del på din Pc?
Avatar billede Jensen DK Novice
15. marts 2010 - 06:36 #6
urix! har en tråd tilbage til 23-02-2006 som han ikke har gidet at give point for, så hjælp tja.
Avatar billede Slettet bruger
15. marts 2010 - 06:56 #7
Hvad så "urix" hvordan er det at være på eksperten nu hvor du ikke længere kan chikanerer andre med blanke karmaer hvis de ikke aer dig med håret http://www.eksperten.dk/spm/690477 Lad os håbe at der ikke er nogen der spilder tid på dig
Avatar billede urix Nybegynder
15. marts 2010 - 16:00 #8
Undskyld og Beklager meget!
Avatar billede Jensen DK Novice
16. marts 2010 - 06:45 #9
urix!

Du skal kun bruge svar hvis du vil lukke et spørgsmål, ellers bruger du kommentarer, når du har fået noget brugbart, kan du bede dem der har løst problemet om at lægge et svar, og så sætter du et flueben i firkanten under det farvede svar, derefter klik på accepter svar nede til venstre, så er der givet point og spørgsmålet er lukket, dem du ikke giver et flueben bliver afvist.
PS. bare en oplysning