Avatar billede tramm Nybegynder
12. marts 2010 - 09:44 Der er 1 løsning

Data Protection Manager 2007

Hey,

Jeg har et problem med Data Protection Manager 2007. Jeg tager backups af en del forskellige virtuelle maskiner og lign med DPM2007, men er stødt in i en fejl to gange nu, som jeg ikke kan se løsningen på:

The replica of Microsoft Hyper-V \Backup Using Child Partition Snapshot\(server navn) on (virtuel  host).(domain).dk is inconsistent with the protected data source. All protection activities for data source will fail until the replica is synchronized with consistency check. You can recover data from existing recovery points, but new recovery points cannot be created until the replica is consistent.

For SharePoint farm, recovery points will continue getting created with the databases that are consistent. To backup inconsistent databases, run a consistency check on the farm. (ID 3106)

The VSS application writer or the VSS provider is in a bad state. Either it was already in a bad state or it entered a bad state during the current operation. (ID 30111 Details: Unknown error (0x800423f4) (0x800423F4))

Recommended action:    Please check that the Event Service and the VSS service are running, and check for errors associated with these services in the Application Event Log on the server (virtuel  host).(domain).dk. Please allow 10 minutes for VSS to repair itself and then retry the operation.
For more information on this error, go to http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=132612.

DPM2007 kører på en windows server 2008 SP1 x64.

Der er ingen problemer i at tage backups af andre på den samme server, så jeg tvivler på at det er VSS der fejler. Umiddelbart finder jeg heller ikke svar på microsoft linket.

Den bliver simpelthen ved med at sige at replica is inconsistent, og ved "run syncronization jo with consistency check..." fejler den igen, på samme måde.

Nogle der har oplevet samme fejl? Jeg har efterhånden brugt en del tid på at skimme diverse fora, uden held. :/
Avatar billede tramm Nybegynder
25. august 2010 - 13:50 #1
Lukker tråden. Problemet skyldtes forskellige tider på DPM serveren og den beskyttede Server.