Avatar billede jenki Nybegynder
11. marts 2010 - 22:41 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

outlook 2007 - handlingen lykkedes ikke. Et objekt blev ikke fundet

Når jeg trykker på send / modtag for at modtage mail kommer meddelelsen - "handlingen lykkedes ikke. Et objekt blev ikke fundet."
Jeg har lavet en backup.pst på min anden PC over mine private mapper for at få alt over i den nye ved at jeg så har importeret filen fra en usb nøgle
HJÆÆÆÆLP
Avatar billede folk2003 Nybegynder
11. marts 2010 - 22:49 #1
Er du sikker på, at din mailkonto er opsat rigtigt? Hvad sker der, hvis du fjerner .pst-filen igen?
Avatar billede vejmand Juniormester
12. marts 2010 - 00:53 #2
Har du oprettet din konto på din nye PC, eller har du bare importeret .pst filen?

.pst filen indeholder ikke konto-opsætningen, den skal oprettes manuel.
Avatar billede jenki Nybegynder
12. marts 2010 - 08:10 #3
Jeg havde installeret outlook og havde åbnet den uden at opsætte noget. Herefter importerede jeg pst filen, og alle mail konti (jeg har 4 stk.) kom ind - det eneste der ikke kom med, var adgangskoderne, som jeg selv satte ind, og tjekkede med "test kontoindstillinger" og alt var ok, men jeg får stadig denne besked.
Jeg har ikke prøvet at fjerne pst filen - der er kun een pst fil, og den mener jeg ikke jeg bare kan fjerne vel?
Min gl. PC er med XP og den nye med Windows 7, men jeg tror ikke dette skulle være problemet
Avatar billede folk2003 Nybegynder
12. marts 2010 - 09:16 #4
Jeg forstår det således, at du med den omtalte .pst har importeret både mail og kontaktpersoner fra din xp? Så¨vil der jo ikke være noget i vejen for, at du igen fjerne .pst. Så får du jo blot en "ren" Outlook og kan derfra opsætte dine mailkonto på WIN7 - det klarer Outlook i WIN7 jo uden problemer
Avatar billede folk2003 Nybegynder
12. marts 2010 - 09:17 #5
Bagefter må vi så finde ud af, om den pågældende .pst er i udu
Avatar billede jenki Nybegynder
13. marts 2010 - 13:05 #6
jeg har gjort som du sagde - slettet outlook pst. og derefter kørte jeg en normal restore og så kom alt ind som det skulle, men stadig det samme problem :-(
Avatar billede jenki Nybegynder
13. marts 2010 - 13:33 #7
så lykkedes det - var inde og slette alle profiler i kontrol panel - holdt outlook lullet - lave restore, og åbnede så outlook, og alt var perfekt - jeg havde selvfølgeligt slettet pst filen igen, før jeg lavede restore!
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. marts 2010 - 17:06 #8
Så mangler du bare at finde ud af hvem du vil have svar fra, for spørgsmålet skal jo lukkes :)
Avatar billede folk2003 Nybegynder
08. maj 2010 - 10:46 #9
God ide Stigers :-)
Avatar billede jenki Nybegynder
24. august 2010 - 21:01 #10
takker