Avatar billede MegetVred Nybegynder
09. marts 2010 - 23:24 Der er 6 kommentarer

Hemmelig nummer

jeg er begyndt at få nogle meget ubehagelige sms  beskeder fra et nummer som jeg ikke kender. det har stået på i et stykke tid og nummeret blir ændret hver uge. regner med det er taltidskort. har henvendt mig til politiet og de kan ikke gøre noget da jeg ikke har modtaget trusler. så mit spørgsmål er nok om jeg selv kan undersøge eller på en anden måde finde ud af hvem vedkommende er? på forhånd tak.
Avatar billede vejmand Juniormester
09. marts 2010 - 23:27 #1
Hvis politiet ikke vil hjælpe, tror jeg ikke du har mange muligheder.
Prøv evt at ringe ilbage fra en anden telefon, men jeg tvivler på du får gevinst......
Avatar billede MegetVred Nybegynder
09. marts 2010 - 23:29 #2
har prøvet at ringe og der er altid lukket..
Avatar billede vejmand Juniormester
09. marts 2010 - 23:30 #3
Du bliver nok desværre nødt til at skifte telf. nr.
http://www.jv.dk/artikel/647838
Avatar billede MegetVred Nybegynder
09. marts 2010 - 23:34 #4
har prøvet det en del gange og jeg har hemmelig nummer så personen må få det igennem fælles venner. man kan på ingen måde finde mit nummer på nettet eller andre steder.
Avatar billede vejmand Juniormester
09. marts 2010 - 23:42 #5
Okay, det lyder ret ubehageligt.....
Håber du finder en løsning. Det er ufatteligt, der findes den type idioter, som åbenbart har glæde af at gøre andres liv besværlig.
Avatar billede mikaelch Novice
10. marts 2010 - 00:25 #6
jeg ville få et taletids kort selv og købe en alm telefon hvor alle samtaler blev båndet

med ellers må det på et tidspunkt stoppe , for det lyder sindssygt