Avatar billede pnr Nybegynder
08. marts 2010 - 13:12 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Mangler Microsoft Web Application Stress Tool

Er der nogen der ved hvor jeg kan downloade Microsoft Web Application Stress Tool?
Avatar billede -mundi- Nybegynder
08. marts 2010 - 13:44 #1
Avatar billede pnr Nybegynder
08. marts 2010 - 14:34 #2
Mange tak for dit svar, men det ligner ikke lige det stress tool jeg leder efter. Den jeg eftersøger hedder Microsoft Web Application Stress Tool 1.1, og har en fin GUI så man hurtigt kan opsætte nogle test senarier. I den pakke du referere til får jeg WCAT der skal bruges med en konsol.
Avatar billede arne_v Ekspert
09. marts 2010 - 03:31 #3
WAST er meget gammelt og ikke længere tilgængelig fra Microsoft.

De løsninger MS tilbyder idag er WCAT of VS Test.

Medmindre du udvikler i ASP classic, så ville jeg vælge et af de nyere tools.

Google påstår at WAST er tilgængelig for download fra nogle dybt suspekte links, som jeg ikke turde hente software fra.
Avatar billede pnr Nybegynder
09. marts 2010 - 09:54 #4
hmmm, surt. Nå men tak for hjælpen. arne smid et svar så er der point til jer!
Avatar billede arne_v Ekspert
10. marts 2010 - 02:10 #5
svar