Avatar billede totalpc Seniormester
04. marts 2010 - 21:02 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Flere der gemmer samtidig

Hej

Jeg har en meget simpel asp side der er et inputfelt der modtager en tekst fra en usb-stregkode scanner. Det gemmer den så i en access db og returnerer til input siden igen. Det virker glimrende. Men nu har de så forsøgt at bruge 2 scannere samtidig, fra 2 forskellige pc'er og så går der ged i det. Er det pga access eller er det måden jeg har kodet asp siden på, selvom den næste ikke kan være mere simpel ?
Avatar billede terry Ekspert
05. marts 2010 - 08:39 #1
I dont know much at all about ASP so cant help much there.

Take a look at this link and then make appropriate chnages in the Access database.

http://www.databasedev.co.uk/multi-user-application-record-locking.html

If your inserting records then it might be OK to have no locks, but if editing records is allowed then some sort of locking will be needed I would think.

Youmight alos need to alter your code to catch any record locking errors and react on them.
Avatar billede terry Ekspert
08. marts 2010 - 12:59 #2
do you need help here?
Avatar billede terry Ekspert
10. marts 2010 - 11:53 #3
status please?
Avatar billede totalpc Seniormester
19. august 2010 - 09:33 #4
Sorry....drop an answer
Avatar billede terry Ekspert
19. august 2010 - 10:03 #5
better late than never :o)
Avatar billede totalpc Seniormester
19. august 2010 - 10:07 #6
yeps ;)
Avatar billede terry Ekspert
19. august 2010 - 10:24 #7
mange tak