Avatar billede Nanche Nybegynder
04. marts 2010 - 17:50 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til lydkort!

Hej
Jeg har brug for hjælp til at geninstallere mit lydkort, på min HP bærbar. Når jeg går ind i enhedshåndtering - enheder til lyd videor og spil, kommer der 3 ting frem:
ATI High Definition Audio Device
Bluetooth-audio
IDT High Definition Audio CODEC
Hvilket et af dem er mit lydkort?
Avatar billede KHHP Juniormester
04. marts 2010 - 17:58 #1
Dit primære lydkort er IDT High Definition Audio CODEC, Bluetooth Audio er ind og udgangs lyd via Bluetooth og ATI HD Audio Device er lyden til dit HDMI stik.
Det du skal hente driver til er IDT HD Audio. Du kan hente det på HP's hjemmeside ved at indtaste produktnavnet her: http://welcome.hp.com/country/dk/da/support.html
Dit produktnavn finder du for det meste på bunden af din pc sammen med serie nummer, som står på dit HP service tag.
Så vælger du til styresystem og finder IDT driveren og downloader den. Hvis du har muligheden for at "installer nu" skal du gøre det.
Avatar billede Nanche Nybegynder
04. marts 2010 - 18:03 #2
Kan jeg ikke bare fjerne lydkortet, og så henter den det automatisk igen når jeg genstarter?
Avatar billede KHHP Juniormester
05. marts 2010 - 10:57 #3
Det tror jeg ikke. Hent hellere driveren fra HP's hjemmeside