Avatar billede magleherluf Nybegynder
18. juli 2001 - 21:11 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke åbne mine avi filer

Når jeg skal redigere i capturet videofilm, siger programmet (Studio DV) at det ikke kan åbne min .avi fil.
Avatar billede tera Nybegynder
18. juli 2001 - 22:13 #1
Er du sikker på om det er en rigtig .avi og ikke en speciel-komprimeret fil?
Avatar billede magleherluf Nybegynder
19. juli 2001 - 17:02 #2
Tera, jeg ved det ikke jeg er om nogen novice på området.
Avatar billede tera Nybegynder
24. juli 2001 - 16:39 #3
Har du selv lavet avi-filen??
Hvis ja: prøv at bruge et andet program!
Hvis nej: Så find ud af hvilket program det er komprimeret i!
Avatar billede madzz Nybegynder
29. juli 2001 - 21:07 #4
Jeg har selv haft det samme problem. Det har noget at gøre med at dit kamera automatisk komprimerer filerne. Jeg ved ikke helt hvordan det løses hos dig da jeg mangler lidt viden så som: hvilket kamera? Hvilken port? Hvad computeren helt præcist siger, om den siger at den ikke kan læse filen eller og den bare ikke kan åbne den? Og selvfølgelig om du selv har lavet filmen?