Avatar billede janesk Nybegynder
22. februar 2010 - 20:53 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Firewall på pc

Hej

Er det nødvendigt at have en Firewall på alle PC, på et trådløst netværk når:

- SSID er ændret
- Password til router er ændret
- Indbygget firewall i router
- PC får kun adgang hvis de er registreret med MAC adresse eller logget på med den korrekte sikkerhedsnøgle
- Krypteret med WPA-PSK
- Min router er en Netgear CVG824G http://www.netgear.com/Products/RoutersandGateways/CableeMTAs/CVG824G.aspx
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
22. februar 2010 - 21:15 #1
Jeg vil sige at der skal være firewall på alle maskiner, gerne af tovejs typen. Kommer der en orm ind, vil du gerne undgå at den breder sig, og hvis der skulle komme anden malware ind, vil du gerne kunne forhindre at det sender ud på nettet.
Avatar billede janesk Nybegynder
23. februar 2010 - 15:42 #2
Hvilke firewalls er af tovejstypen?
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
23. februar 2010 - 17:32 #3
De fleste af den du kan hente på nettet er tovejs. For at nævne nogle få: Online Armor og PC Tools.
Avatar billede janesk Nybegynder
23. februar 2010 - 19:05 #4
Jeg takker for svarene
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
23. februar 2010 - 19:32 #5
Du takker for svarene, og tager selv pointene?????
Avatar billede janesk Nybegynder
23. februar 2010 - 20:01 #6
øhh, det er da i hvertfald ikke meningen, hvad gør jeg forkert
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
23. februar 2010 - 20:16 #7
Avatar billede janesk Nybegynder
23. februar 2010 - 20:23 #8
Ok tak for oplysningen, vil du give mig mulighed for at give dig pointene?
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
23. februar 2010 - 20:31 #9
Nu er jeg ikke på grund af pointene, men syntes bare at det virkede lidt provokerende, at du tog dem selv. Men pyt med de point, og nu ved du hvordan til næste gang ;-)