Avatar billede thomaspckoeber Nybegynder
18. juli 2001 - 18:38 Der er 8 kommentarer og
4 løsninger

Grafikkort og Win. 98

Er det rigtigt, at mit grafikkort (Nvidia Geforce 2 GTS Pro - 64 mb DDR-Ram)ikke understøttes optimalt af Win.98?

I givet fald vil jeg vælge et andet styresystem.
Avatar billede danneck Nybegynder
18. juli 2001 - 18:52 #1
Hvorfor mener du ikke at den skulle blive understøttet optimalt i win98??
Jeg har hørt mange gange at win98 er den hurtigste i spil, og så er den jo også relativ stabil i det mindste i forhold til winME.
Avatar billede thomaspckoeber Nybegynder
18. juli 2001 - 18:54 #2
Nu er jeg ikke ekspert, men det skulle relatere sig til udnyttelsen af ram.
Avatar billede retaxes Nybegynder
18. juli 2001 - 20:28 #3
Det tror jeg heller ikke har noget på sig, det er et af de mest udbredte grafikkort overhovedet.
Når man har været på Eksperten er det tydeligt at mange spørgsmål b.a. går på Nvidia Geforce kort.
Avatar billede tera Nybegynder
18. juli 2001 - 22:18 #4
Det er vel mere bundkortet der giver det betydning!!
Avatar billede tomsen999 Nybegynder
19. juli 2001 - 00:15 #5
Nvida ATI CREATIVE optimere altid deres drivere mest til Win 98, fordi det er det mest udbredte styresystem blandt spillefolket.
Avatar billede zycho Nybegynder
19. juli 2001 - 00:20 #6
Det passer slet ikke.

Der er så mange andre ting som spiller ind! Det er mest dit hardware samt dine drivere som spiller ind, men hvis man endelig skal kigge på hvad O/S som er best til dit grafikkort ville jeg nok sige Windows 98se. Det er kanon til spil!

Så dan påståelse passer slet ik!
Avatar billede zycho Nybegynder
19. juli 2001 - 00:21 #7
Jeg har i nok 2 år kørt med Windows98se, og jeg er lige gået over til Windows 2000 Pro. Jeg spiller meget Unreal Tournament (har Geforce Pro grafikkort) men ligemeget hvad jeg gør kommer det aldrig til at køre så flot som i 98se! Bare en lille kommentar du skulle høre ;)
Avatar billede tomsen999 Nybegynder
19. juli 2001 - 00:22 #8
Win 98 drivere og Win 98se drivere er de samme.
Avatar billede thomaspckoeber Nybegynder
19. juli 2001 - 07:56 #9
Tak for jeres gode svar. Et rygte er nu manet i jorden.
Avatar billede retaxes Nybegynder
19. juli 2001 - 11:20 #10
Takker for pointene ;O)
Avatar billede zycho Nybegynder
19. juli 2001 - 14:30 #11
takker for points ;o)
Avatar billede tomsen999 Nybegynder
19. juli 2001 - 23:18 #12
Tak for pointene