Avatar billede Lasse-drengen Nybegynder
21. februar 2010 - 14:56 Der er 3 kommentarer

HDMI-problemer

Hej.

Jeg har et HDMI-kabel som går fra min bærbare computer til mit TV, så jeg kan se det på fjernsynet. Men problemet er, at jeg fik gjort et eller andet første gang jeg satte stikket i min computer, så den ikke vil vise billedet på fjernsynet mere. Jeg kan ikke finde et sted på computeren, hvor jeg kan ændre indstillingerne for HDMI og det der.

Ved I hvor jeg kan ændre indstillinger for HDMI på min computer? Jeg har prøvet og søge, men finder intet. Jeg har Vista.

Der sker bare intet når jeg sætter stikket i min computer, og på mit fjernsyn søger den overalt. Jeg har kunne første gang og så ikke flere gange.
Avatar billede Bodillen Nybegynder
21. februar 2010 - 18:32 #1
Har du prøvet at højreklikke på skærmen og vælge "personlige indstillinger"? I venstre side har du mulighed for at oprette forbindelse til projektor eller anden skærm.
Avatar billede Lasse-drengen Nybegynder
21. februar 2010 - 18:39 #2
Tusind tak! Det virker nu. Hvordan giver man de points ud? Er ret ny her.
Avatar billede Bodillen Nybegynder
21. februar 2010 - 19:16 #3
Super :) Du godkender mit svar